PKG već 29 godina ujedinjuje tradiciju humanističkog obrazovanja s inovativnim oblicima učenja i poučavanja, sada obogaćenima dvama novim obrazovnim programima: europskim gimnazijskim programom i programom dvostruke hrvatsko-američke diplome.
U skladu s našom tradicijom disruptivnih inovacija, uvedeni programi dodatno šire mogućnosti učenika i pridonose razvoju kompetencija koje su ključne za budućnost.
Cilj naše škole je poticanje kulture promišljenog učenja, intelektualne slobode i osobnog razvoja – utemeljenih na najboljim tradicijama europskog humanističkog obrazovanja. Uvjereni smo da je učenje istodobno osobno i kolektivno putovanje. Svakom učeniku pruža se prilika da zajedno s nastavnicima promisli o vlastitom putu razvoja te da izgradi snage, sposobnosti i kvalitete potrebne za njegovo ostvarenje.
PKG svojim učenicima postavlja primjerena, ali visoka očekivanja, koja uz kontinuiranu i individualiziranu podršku nastavnika omogućuju akademski napredak i osobni rast. Metode poučavanja koje koristimo potiču radoznalost, kritičko razmišljanje, kreativno izražavanje i otvoreni dijalog, uz jačanje osjećaja odgovornosti za vlastito učenje.
U skladu s europskom tradicijom, naglasak stavljamo na razvoj jezičnih i matematičkih kompetencija, koje smatramo temeljem za daljnje usvajanje znanja. Čitanje, pisanje i usmeno izražavanje ne promatramo samo kao dio nastavnog procesa, već kao ključne alate za samopouzdano i odgovorno sudjelovanje u svakodnevnom životu. Istovremeno, jednaku važnost pridajemo razvoju digitalne, znanstvene, kreativne i građanske pismenosti, čime učenike pripremamo ne samo za prilagodbu promjenama, već i za njihovo aktivno oblikovanje.
Kroz raznolike projekte i bogat izbor izvannastavnih aktivnosti, zadovoljavamo interese učenika koje često nije moguće obuhvatiti u redovnoj nastavi. Škola nudi sigurno i poticajno okruženje za učenje i odrastanje, koje razvija individualnost, suradnju, toleranciju i osjećaj pripadnosti.
U PKG-u želimo da se svaki učenik osjeća podržano i cijenjeno – da zavoli školu kao mjesto koje ga potiče, razumije i razvija.